Thursday, May 12, 2011

UFO la plak..

Assalamualaikum..

Mula-mula nak tanya,korang percaya tak UFO tu wujud?Macam mana la boleh keluar isu UFO ni.'Kalau tak ada angin,masakan pokok bergoyang',agak-agak boleh pakai ke peribahasa ni?Cuba pejam mata dalam 10 saat,kalau rasa kejap sangat,tambah lagi 10saat,so jadi 20saat untuk pejam mata,pastu bayangkan sejenak kalau UFO tu tiba-tiba mendarat kat kawasan rumah korang.Kalau yang tak ada rumah macam mana?Tak kisah la kan mana-mana kawasan pun,yang penting UFO tu mendarat depan mata korang,agak-agak lagi kan,apa reaksi korang?

Paling tidak pun korang akan ternganga lima puloh saat,pastu menjerit-jerit panggil mama,ibu,ummi,mummy,mak,semua jenis panggilan korang sebut,pastu korang menyorok belakang mak ko,konon-konon ko boleh rasa selamat.Dalam masa yang sama,mesti ada yang terperasan UFO tu ala-ala macam cerita CJ7.Ke ada yang tak pernah tengok cerita tu?alaa,yang binatang dia comel-comel tu,Stephen Chow belakon tu. Perut dah kecut,tapi ada hati berangan nak macam cerita CJ7 tu,apa daaa...huhuhu..tapi CJ7 tu cute kot,kalau ada depan mata,rasa nak tonyoh-tonyoh je muka dia,comel sangat.Aku rasa CJ7 ni anak kepada UFO kot,tak pun binatang peliharaan dorang.

Tak payah nak menghaprak sangat,sampai sini je,nanti ada plak yang duk fikir betul ke tidak UFO ni wujud,24jam la duk fikir macam mana nak buat kalau benda alah tu duk depan pintu rumah ko,pastu salahkan aku plak penyebab korang tak tidur,tak makan,mana taknya,duk fikir hal tak munasabah ni.hehe..


-rasa geramkan tengok muka CJ7 ni-


-bidaah je ni-;p


psst psst!!!:-
-tadi adik aku tanya mama aku,'macam mana yer kalau UFO tu ada',mama aku dengan selamba comelnya jawab,'adik pegi salam ngan dia'..(da tak boleh buat apa la kan,huhu)
-sebab tu la tetiba aku buat entri pasal UFO ni.;p
-Peace:)



2 comments:

  1. wah..cantek la punye ptnyaan adik kamu itu..ahaahaha...lucu kot..~adjeng

    ReplyDelete