Sunday, May 8, 2011

Happy Mama's Day:)

Assalamualaikum..hye!!

Dah lama blog saya ni tak terhupdate kan.huhu.Hari ni genap 08.05.2011,selamat hari ibu kepada mama saya yang tercinta (NAZIMAH BINTI MOHAMED) dan kepada semua ibu-ibu.Saya sayang mama saya kuat-kuat,awak sayang mama awak tak? Entry kali ni saya taip khas untuk mama saya yang tersayang dan tercinta.

Terima kasih mama sebab :-

*Jaga saya dari kecil sampai sekarang.

*Kasih mama tak berbelah bahagi.

*Mama sayang semua anak-anak mama.

*Mama sabar melayan karenah anak-anak mama.

*Mama selalu masak sedap-sedap

*Mama tak pernah hampakan keinginan anak-anak mama

*Terima kasih mama sebab terlalu banyak sebab:)


Mama seorang yang sangat kuat,tabah dan cool.Mama,saya sayang mama sangat-sangat.,i love u so much mama.Terlalu banyak jasa mama,semoga Allah merahmati mama selalu.Ketahuilah anak-anak mama terlalu menyayangi mama.Mama bagai rembulan di hidup saya,bagai matahari yang menyinari pagi dan kehangatannya,mama bagaikan bidadari dalam hidup saya.Terima kasih mama. Mama bangun pagi esok saya nak peluk mama kuat-kuat,sila jeles Mohammad Farhan.
Selamat Hari Ibu mama.:) 


[my lovely mum,comel kan?]:)
-iloveusomuch-

[cute kan mama saya buat muka macam ni?]:)


psst psst!!!:
- muka mama saya macam saya,bukankah? 
-perasan tak entri kali ni perkataan 'aku' telah di tukar kepada 'saya'?
-sayangilah ibu anda sepenuh hati anda.:)


No comments:

Post a Comment