Wednesday, January 19, 2011

Intership

hello!selamat hari2.

Im back!skank aku kat ofis,xde keje.so ngadap bnde alah ni je kejenye.Perut da knyang,kepala mintak bantal,cmner xmntakkn,pagi2 da pekene nasik lauk ayam goreng plus daging goreng,perh! mmg best la,pstu minum ayer mylo lak.huu bhagianye perut aku ni.ehehe,kepada sesiapa yg blom makan,jangan jeles lak.tunggu lunch erk.ngee!!

Actlly stakat aku prktikal ni,evrythng okey,klau xok pon ade la lttle bit only.huhu.tapi itu bisa di bereskan.Bende kecik kan.Xkan la bnde kecik aku da nak tumbang,aku kuat la,tengok body la.cehs,blagak.;p Aku da boleh sesuaikan diri ngan envrmnt tmpat keje aku ni,best gak la kat sini.Lau fikir bile da hbs prktkal ni,ase sedey lak.Sayang dowh nak tinggal staff2 sni,sume baek2,aku suke.;) lagi2 sorang budak nma tasya ni,die ni memang satu kepala habis la wa ckp lu.uhuhu.lau boleh nak je tarik die sambung study ngan aku nanti,tapi xbley la kan,nnti Cik Pah cari aku lak kan..huhu;p

::ni la die Natasya@tasa::
comel kan die?:)

No comments:

Post a Comment