Friday, January 21, 2011

Seribu kali geram=S

Assalamualaikum..

Selamat pagi u all.sejam lagi nak masuk tengah hari da.kalau sape2 yang keje,mesti xsabar kan tunggu detik tengah hari kan?of course la kan cuz u all nak g lunch,borak2 ngan member,kongsi cite skit,kan kan??hehe.aku tahu la cuz korang pon same cam aku.ngeeee..

Hari ni aku nk gtau yang semalam aku bengang sangat2.memang menguji kesabaran wa la lu.Tanggal 19/1/2011,aku ade apptmnt ngan doktor kat klinik pergigian(kerajaan punyer) cuz aku nak pakai braces,mesti la cz nak cantikkan gg kan,gg aku x secantik gg u olls,gg aku xsame,xlawa.;( uwaauwaa!! pastu aku g la klinik kul 3.15pm,cuz die suh datang time tu.Aku ni bukan main berani la,cuz aku da set lam otak aku,yang aku xleh takut,mula2 tu mane xfikir kan, cuz member aku yang pakai braces ni cakap,sebelum nak buat,ade proses2 die,mula2 nak kene x-ray bagai,ikut satu2 step la kan.Pastu ade gak yang kene cabut gg,tu yang ngeri ti.Tapi fine la,aku da sedia sume tu.hehe(padahal lam hati kecutt da) Pastu kan,bile tiba giliran aku tu,doktor check la kan,sekali die cakap belakang gg depan aku ni baru nak start belubang,so kene la tampal dulu,aku ingatkan die nak tampal hari tu jugak,yer la kan cuz lau makin lame makin besauu lubang tu,tapi kan,die suh datang 22/2 lak,adoii,ape da.ntah2 time tu gg aku da rosak terok da.Aku xfaham,nape perlu tunggu 22/2 baru nak tampal,nape xbuat terus.betul x?aku ni da 4taon tunggu apptmnt ni,sakali nak kene tunggu lagi.hissh.

Tapi nasib baik la murah kan ngan kerajaan,xmacam klinik swasta,aku mane ade duit nak buat kat swasta,uhuhu.,sebab tu la aku kene tingkatkan kesabaran aku.huhu..22/2 cepat la menjelma,aku xnak gg aku bertambah rosakk..Tu je untuk ari ni.ehehe.tata:)

No comments:

Post a Comment