Sunday, January 23, 2011

hari yang bangang

Assalamualaikum..


Entry aku macam agak xsedap bunyinyekan?xsesedap rasa.Rasa die lagi melampau.Semalam adalah hari yang paling 'TERBAEK'.Aku 'suka' gile.Nape la nasib aku ni sebegini rupa.Kalau korang de masalah besar punyer,ape yang korang akan buat??adakah korang akan senyap je,luah kat sape2 yang rapat ngan korang??masalah aku ni kan,macam xde jalan penyelesaian je,ape kes erk?kesian kat aku kan?apa nak jadi ngan kisah hidup aku kali ni.Saat ni,aku rasa hidup aku la yang paling malang,bila la sume ni akan berubah.Rasa cam nak lari kat pantai je,sambil main layang2,fuyoo,best tu.heheh..Aku harap yang terbaik,moga2 everything will be ok,akan jadi yang terbaik daripada yang terbaek.insyaAllah.Walauapapun,apa yang berlaku semalam,aku akan kenang sampai bile2.Ya Allah,kuatkanlah semangat hambaMu ini.Amin..


2 comments: