Tuesday, February 1, 2011

Mood melayang-layang.

Assalamualaikum..

Hye semua-semua!!aku kembali sudah.Macam da lame lak aku xupdate blog ni.Aku pun da lame gak xb'facebooking,b'twet2.Kemalasan melanda diri,xrugi pun kan?ngeee..3,4,5 hari yang lepas,b'macam-macam jenis masalah yang aku t'paksa tempuh,kepala pun da nek ngok ngek.Kalau tengok muke aku,macam orang xde masalah pun,tapi dalam ni dalam ni sape yang tahu.Disebabkan kepala aku rasa macam nak pecah,sebelum pecah tu aku pegi la PANTAI IRAMA BACHOK untuk merilexkan kepala aku.hehehe.syokk habes.Mala dan tasya turut menyertai aku dalam kembara tersebut.(bapax la ayat) Aku rase da berzaman aku xhirup udara pantai.Masa g pantai haritu,rase macam jakun je,macam orang xpernah jumpe pantai,kesiankan??Sampaikan ramai yang usha panas je kitaorang,nak kate xpakai baju,elok je kami berbaju kurung,baju kurung tu,.'Nape g pantai pakai baju kurung??buang tabiat ke??'hello hello,kami pakai baju kurung sebab balik keje je terus melencong p pantai,ok?Ntah-ntah ramai yang tengok kami tu sebab pelik tengok kami pakai baju kurung p pantai,kan kan.hehehe.ape aku peduli itu.Tapi yang penting,aku rasa lega kuat-kuat sebab aku rasa macam bebas berlari gitu,ceewah!!:) Siap ngan main2 tulis nama kat pasir lagi,main kejar-kejar ngan ombak,macam dalam cerita Hindustan gitu.huhu..Kalau g pantai xsah kan kalau xmakan steambot??Kami hanya memilih makanan yang murah,di sebabkan purse kami dalam keadaan xsetebal purse anda..Kat bawah ni ade la beberapa keping gambar yang di rasakan cantik untuk tatapan mata..



No comments:

Post a Comment