Tuesday, February 1, 2011

Cim-cum??

Assalamualaikum..

Malam-malam macam ni terasa plak nak makan 'cim cum'.Bila ingat balik,rasa nak je g makan makanan tu.Tapi tu semua nafsu makan je,lagipun aku da makan nasik da malam ni.hhuuhu. exceli cim cum ni sejenis ** yang di makan bersama steambot.Aku xtau nak terangkan macam mana cim cum ni,mungkin sape-sape boleh bantu aku?hehehe..Tempat best makan cim cum ni kat Pengkalan Chepa,Kelantan la kan.Kalau xsilap aku nama restoran tu Village View.Satu kepala baru rm20.Rm20 tu semua leh makan,bermacam-macam jenis lauk seperti ayam kunyit,ayam black pepper,sotong,udang,bebola ikan,ketam dan banyak lagi pilihan lauk.Selain steambot,terdapat juga nasik air,mee goreng,kueh muih made in Kelantan,sayur-sayur pun ade,dan manyak lagi yer.Kalau nak di jadikan makan malam,better tengah hari tu xpayah makan la,tunggu malam untuk mengisi perut dengan steambot-steambot yang lazat tu.,Aku ni da macam nak promote restoran tu plak kan?lebih-lebih lak aku.Aku sebenarnye baru khamis lepas gi makan kat situ bersama-sama Erniey,Miratul dan Siti., tu la tibe-tibe teringat bende ni..ceh!!eheheh..



:: Amacam??tengok pun da menarikkan?rase die lagi gile-gile ::


::gaya-gaya makan steambot,ala-ala Korea gitu::
(macam perasan)



::Antara mereka-mereka yang menyertai::

6 comments:

  1. awak...leh x sy nk komen ckit..ehhehe....

    ReplyDelete
  2. boley je.aku tahu la mg nop suko kakku sbb cim cum khe???aku seda la aku xtau gpo bndo tu.huhuh

    ReplyDelete
  3. wehhh....aku xde komen pe pun..ok la,,,,sajer nk gelak..xleh ke.....aku suke bce blog fren2 ni....chium chum a.k.a steamboat......bkpo?ade ore tnyo ko..weh mg xfollow pun blog aku,sedih aku:(

    ReplyDelete