Sunday, February 20, 2011

Senyum la awak..

Assalamualaikum..

Saya Nursyeika Farhana Binti Mohammad Nor.Saya suka makan.hehehe..Hari ni pagi-pagi aku dah senyum lebar punyer,memang terbaik punyer senyum.Senyum tu pengubat jiwa.Bangun je dah senyum da,padahal mata pun tak bleh nak bukak lagi.Yang membuatkan aku senyum di pagi hari lagi,sebab kan,Dr Azizan Bin Osman pakar motivasi tu cakap,kalau nak sepanjang hari kita lebih bahagia walaupun ada situasi yang tidak menyenangkan,SENYUM la penawarnya,berikan senyuman yang paling manis.Sebab itu lah pagi-pagi lagi aku da senyum lebih manis lagi dari gula tau.:)

Hari Jumaat hari tu aku ngan mama aku join satu program motivasi yang di motivasikan oleh Dr Azizan Bin Osman bertempat di New Pacific Hotel,Kota Bharu,dekat je ngan rumah aku,ade la dalam 5  minit.Sape tak kenal Dr Azizan Osman tu memang katak bawah tempurung.ehehe.Memang best gile wa cakap lu,da la tak mengantuk,memang terbaik.Sape-sape yang ada nampak iklan ke ape ke pasal program motivasi ni,baik korang join,tak rugi langsung.Promote sikit.hehe.



Tapikan aku tak sempat la nak snap gambar,aku rimas nak snap gambar time ramai orang.huhu..
Sambutan memang menggalakkan,memang ramai sangat orang datang.Masa nak masuk dewan tu pun macam sardin,nak naik lif pun bersesak-sesak macam sardin Ayam Brand dalam tin tu.Aku nasihatkan korang,bukak la akhbar Metro tu,tengok part advertise pasal program ni,pastu buat la pilihan yang bijak.

SENYUM JANGAN TAK SENYUM:)




COMELKAN KALAU SENYUM??:)

7 comments:

  1. hahahahahahha...hahaha....opsssss...terlebih gelak plk pde senyum..hahahaha...
    tergelk sorg2 aku bce entri kamu cka..hahahah...bgus2..aku suka...
    tp jgn la senyum time bgun tdo..hahaha...xleh nk byang,lau mimpi best2 xpo la.....pas mdi then tgk cermin senyum la,bru ade feel..hahah

    ReplyDelete
  2. t'lebey enggak papa si.jgn t'kurang sudey.:)
    senyum mso bgn tido la best,xcyo try wat.rso mace terik kulit pipi.;)

    ReplyDelete
  3. aku dah try...lau ko terik xpo...lau ko ttup mato tuh gano erk??hahah....

    ReplyDelete
  4. aloss mg ni gk eniey,snyum tu berpado2 la,jnge la sapa xleh nop bukok mato.huhu
    etow: gni tow,mulo tow gsk2 dlu pipi yg comel tu,phth eret kulit pipi kane n kri ke ats,phth stay dale 5saat,phth lps slow2.pstikan kulit pipi tu still dlm keadaan keats.phth tgk crmin,oyk dale hati,'lg comel la aku ni kalu aku snyum'..hehe..try dehh..:)

    ReplyDelete
  5. hahahahhahahahahahah.....xyoh ajr etow tuh....muko terik doh..ahaha

    ReplyDelete