Monday, February 21, 2011

mee celup!!

Assalamualaikum...

Saya Syeika,anak kedua daripada tiga orang adik-beradik.Saya suka warna biru.(takde motif kan) Cuaca hari ni suam-suam kuku,tak panas tak sejuk.Matahari macam malu-malu tikus gitu nak keluar.

Hari ni perut aku dah mula mintak mee celup,aku tak boleh nak buat ape da,kalau tak ikut,merajuk nanti,sape yang susah?aku gak kan?nasib baik hari ni cuaca best,aku pun tak pakai wedges.Senang nak merentasi batu-batu tu,lau tak mahunya tak terpeliok aku kalau pakai wedges.Sape yang susah kalau aku terpeliok??Hari ni aku nak snap gambar mee celup yang aku selalu bangga-banggakan kesedapan rasanya tu.Aku macam nak suh kamu-kamu jeles.haha,okey tak erk kalau aku buat macam tu?mesti ok kan?:)

Ermm,hari ni takde keje sangat,tu pasal aku leh hadap laptop aku yang comel berkulit harimau ni.Sambil-sambil tu aku sajikan telinga aku ngan lagu-lagu yang boleh layan kerenah kepala aku ni.Best kan??jangan jeles kamu-kamu.hehehee.Okey la,aku nak out da.nak lunch.Selamat makan tengah hari semua.semoga makanan yang korang makan untuk lunch ni sedap dan mampu membuatkan perut korang bahagia.Bubye!!
Assalamualaikum.

8 comments:

  1. nasib baik aku bleh kuar tgah ari ni...lau ,mmg dah jeles dahhh..hahahahah....celup2

    ReplyDelete
  2. blom pape dah minx lnjer...lau rase mas aku bleh..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. rasa mas pun bereh la,,sdp apo rasa mas..hehehe....mg byr khe,hok free tu hk aku.hehehehe

    ReplyDelete
  4. amboiiihhhHHHHHHhhhhhhhh............set date okeh.....

    ReplyDelete