Wednesday, March 2, 2011

Kebahagiaan :)

Assalamualaikum..

Selamat berbahagia,selamat ceria,selamat daripada kekusutan.eheehe.Aku sekarang triple bahagia,maklum la aku punye pakwe cuti mid sem sekarang ni,so dia ada kat rumah sekarang,untuk 3 4 hari ni,aku bley lunch ngan dia.heehee,jangan jeles yer.Semalam aku happy giler,giler pun tak hapy macam aku.:) Mana taknye,aku bley jumpa pakwe aku,da lame sangat tak jumpa,rindu pun da macam bukit da.

Tapi orang kata,lau duk jauh ni lagi best sebab nanti rindu tu berketul-ketul.Betul ke?aku memang tak boleh la nak jauh-jauh ni,banyak dugaan.uhuhuu.Tu baru KL ngan KB.Macam member aku yang nama aten ni,pakwe die keje Singapore,macam mana la dorang tanggung rindu tu.hope everything will be okey.insyaAllah.

Untuk 3 4 hari ni jugak,aku nak ambil peluang untuk breakfast,lunch ngan pakwe aku yang comel ni.Pasni bulan 4 la plak bley jumpa,lama tuu.gile nak tahan rindu..huhuhu.aku harap aku tak jadi gile la kan.Aku kene sabar,redha,lagipun aku jugak yang mintak die sambung study,aku tak nak orang lain pandang rendah kat die.Faham-faham la kan orang sekarang ni macam mana.Susah-susah dahulu,senang-senang kemudian.:) betul x?


# comel kan?? :)

13 comments:

  1. ooo..ptt la....nape xkasitau....aku turut merasai kebahgian kamu ber2..haihhh....aku jugak yg xbhgia2 dulu hingg kini...hahahaha..(poyo sihhh punyer ayat)

    ReplyDelete
  2. alos,mg gk,jnge oyk gtu,nti ado la tu,cnfrm mg dlu nkoh pdo aku.;)

    ReplyDelete
  3. wey2222.....bb nikoh jgn dk sebut......naik mian aku nanti..ahahhaha....

    ReplyDelete
  4. aiks...pakwe ko owg mano ke??
    sbr2 aku dah merasai e2 semua..skung aku dah hepy bleh jumpa every day..huhu
    pape pom! wekend ni kito enjoy k??
    hhehe

    ReplyDelete
  5. ore p.hor.:)
    aku jeles nga mg loni,ok??hhee..
    bereh.esk tuu,..;p

    ReplyDelete
  6. hahahahha..pakatduk jeles blko.....baik aku la ....dop rso gapo pun..hahhha..blank..hahaha

    ReplyDelete
  7. hahahahhha...aku bilo lagi....2020 insyaAllah..hahahaha.heroin xgaduh,seroh ko kakok2 dulu...hahahahahahahha

    ReplyDelete
  8. hhahahhaa.....my jodoh ditgn aku..hahahha.....senget2

    ReplyDelete