Wednesday, March 23, 2011

Baby Damia Punyer Kisah..

Assalamualaikum...

Dah nak masuk satu bulan dah ofis aku ada baby comel.Baby gurl ni di beri nama Damia Addini,nama panggilan Damia@Mia@Adik.Aku lebih selesa guna nama Damia,macam terlebih cute gitu.Actually Damia ni anak kak Lili,kak Lili baru je keje kat ofis ni,so Damia kena bawak g ofis jugak,sebab baby Damia still menyusu badan.Kak Lili ni anak Dato'(pengarah tempat aku praktikal sekarang-PRR Contruction).Kalau sesiapa yang ada tanah kat Kelantan,dan berminat nak buat rumah,boleh kasitau aku.Promote baek punyer..hehehee.

Sejak dua menjak ni jugak la aku selalu bangun awal nak g keje,takde la ambil masa yang begitu lama untuk menggeliat sebelum bangun tu,kiranya bunyi jam je aku terus bangun,takde sempatnya aku nak peram balik tidur tu.Nak tahu kenapa?sebab aku rasa macam excited nak g kerje nak jumpa baby Damia yang comel tu.Percaya tak?percaya la yer.

Boleh di katakan hari-hari jugak la aku dukung Damia ni,lagipun aku takde kerja sangat,dan masa aku takde kerja jugak la aku boleh main-main ngan Damia.Pada firasat aku kan,Damia ni cepat membesar la,mana taknya,masa first aku tengok tu kecik je lagi,sekarang da besar da,macam kejap je,da la makin lawa ..Macam biasa kat bawah ni ada la beberapa keping gambar aku ngan baby Damia,dua-dua sama lawa,kalau tak percaya jom usha kt bawah..:)








Comel kan?haaa,kan aku da kata,aku tak tipu punyer,bukan perangai aku suka tipu-tipu ni.hahaha...okey-okey,aku nak kasitau lagi yang baby Damia dah bertukar wajah,mummy dia da cukur rambut Damia,ada la sebabnye kan.Tapi nak tau tak,Damia makin gorgeous dengan rambut baru dia,baru nampak gurly sikit.Tadi aku tak sempat nak tangkap gambar,maklum la,busy sikit.Nanti-nanti la aku upload yer..confirm korang akan teruja nanti.hahaha..tungguu!!!!!

~psst psst!!kalau kak Lili tahu aku buat entry pasal anak dia,mesti die terharu kan??lalalala:)

2 comments: