Saturday, March 5, 2011

Kedamaian..

Assalamualaikum..

Holla!!di malam yang hening ni,jejari aku yang manis ni macam menggeletar je,rupa-rupanya jejari aku ni mintak aku update blog ni..ngade kan?pantas plak tu jari ni menaip.Malam ni aku nak story sikit pasal semalam punyer hal.Suspen x?petang semalam aku kuar ngan member-member aku yang comel-comel belaka,empunya diri tu ialah Erniey,Rozila dan Asmat.Dah lama sangat tak kuar ngan Rozila ngan Asmat ni,maklum la dorang sibuk ngan karier masing-masing.Ngan Erniey ni da selalu sangat jumpa,malam dua hari lepas da lepak Hayaki Cafe,kalau tak dapat date pun,terserempak kat cabang tiga Jalan Long Yunus tu pun jadi la kan.

Tempat yang menjadi pilihan kami berempat ialah Pantai Cahaya Bulan.Kalau pergi pantai tak sah la kan kalau tak bagi perut yang cute ni makan steambot.Petang tu kami pilih gerai no.2 (tak best/salah pilih gerai) Selepas sessi menjamu selera,kami jalan-jalan la kan kat tepi pantai tu.Kalau keluar memang tak biasa la tak tangkap gambar,rasa macam tak best sangat,betul tak?Kami sempat la berpozing dua tiga empat kerat.

Tepat jam pukul 7.10pm,kami bertolak pulang (skema je ayat),tapi sebelum tu kami sempat lagi singgah kat gerai Mak Cik Siah untuk menghabiskan duit beli kacang rebus dan jagung kuning manis.(bukan ke jagung memang warna kuning ke?)huhu.abaikan..Kat bawah ni ada la beberapa kerat gambar untuk di sentap.

(malam ni memang straight to the point je...layannn!!!!!!)










  • Sekian terima kasih:)

8 comments:

  1. jap2....ko knal ke makcik yg jual jagung N kacang tu????kazen ko erk???hahahahah

    ReplyDelete
  2. hahahh..ptt la malaihh nk turunnn...xngku kazen nih

    ReplyDelete
  3. haha...tau2 jah nama mkcik tu mak siah!
    haha

    ReplyDelete
  4. kazen mg bukankah??hahah..
    la,aku tgk muko m.cik tu tau doh m.cik tu nm M.Cik Siah..:)

    ReplyDelete
  5. nop..lau kazenku,die dh kasi kite freeee.....

    ReplyDelete
  6. kalu kazen aku pun yo v free jgk.uhuhu

    ReplyDelete