Tuesday, March 22, 2011

Jauh Perjalanan Luas Pemandangan..

Assalamualaikum....

Firstly aku nak tanya,ada tak sape-sape yang tak suka pada keindahan alam semulajadi?Kepada sesiapa yang tak suka,boleh la masuk bilik,duk atas katil diam-diam dan pekuk muka dengan bantal.Aku ni sejak akhir-akhir ni suka sangat tangkap gambar alam semulajadi,rasa macam ada kelainan gitu.huhu

Kalau la masa tu kepala aku tengah bengang ke,or something like that la kan,aku suka sangat tengok balik gambar-gambar tu,boleh buat jiwa ni tenang setenang air di sungai.ceewahhh!! Tapi kan,yang bahayanya,bila aku drive pun aku boleh lagi snap gambar,takut melepass.Gila kentang kan?

Last week aku ngan family aku pegi Kuantan,ade kenduri kawin,kawin lagi,memang musim orang kawin.Kepada sesiapa yang tak tahu,aku nak kasi tahu,kalau nak pegi Kuantan mesti lalu ikut K.Terengganu.Papa aku decide untuk ikut jalan pantai. Sepanjang perjalanan,suasana dia memang best(sambil tunjuk ibu jari) sangat,damai aman bahagia gitu,bawak kereta pun rilek je kan.Takde nak stress-stress bila orang potong kereta,selalunya kalau orang potong aku,aku potong dia balik.ahaha,.

Time syok drive,kepala layan lagu,sambil mencuci mata ngan keindahan semulajadi,aku capai handphone aku yang masa aku beli tahun 2007 dengan harga mencecah rm1500 tu,aku ambik gambar banyak-banyak,aku guna sebelah tangan je,kalau dua-dua tangan nak pegang handphone tu memang tak la kan.(macam banyak melalut)Pasal handphone tu korang baca sambil tutup mata sebelah erk..

Kat bawah ni ade beberapa cebis gambar yang aku rasa cantik sangat walaupun aku tangkap guna handphone..hohooo.


[entry kali ni aku penuhi dengan gambar-gambar,layannn!!!!]

















No comments:

Post a Comment