Thursday, March 3, 2011

xcukup,okey?

Assalamualaikum..

Selamat sejahtera,selamat tidak putus asa.Amacam harini okey tak semua?semoga kita sama-sama jalani hidup dengan gumbira sambil tepuk-tepuk tangan,tak mau monyok-monyok macam kucing tak dapat ikan.Pernah tak dalam hidup korang,korang rasa tak puas hati ngan sesuatu bende tu,macam tak cukup je,nak lebih lagi,ade tak?erm,aku pun sama sebenarnya,memang majoriti ramai yang berperasaan sebegitu.Contoh la kan,time tu korang nak sangat dapat kereta,nak rasa drive sendiri,taruk minyak sendiri,nak bagi kereta tu cantik.Memang siapa-siapa yang baru dapat kereta,aku rasa kereta tu tak sempat kotor pun da sibuk nak basuh.

Tu contoh je,yang aku nak gtau sekarang,pasal rasa tak puas hati tadi,macam ni,time tu korang da ade la kereta tu,contohnye lagi time tu korang da pakai kereta satria,mak ayah korang beli yang second hand punyer,yer la kan,satria lama mana ada keluaran baru,pastu bile korang tengok member korang pakai satria NEO,korang mula la meronta-ronta nak pakai satria NEO plak.Tu contoh la,maybe korang pakai myVI,VIVA,kancil dan sebagainya.Tapi bila da dapat,mesti nak yang lebih lagi,tak sampai dua tahun plak tu.Korang ade tak perasaan macam tu?kalau korang macam tu,apa yang korang buat erk??


8 comments:

  1. pe aku buat?????nthh...cz aku tgh usaha nk dapat gen biru tuuuuuuu but org atasan xmo lepas lagi....sedih molek sero...abih cro ku buat,mayb aku kno kurgkan perblnjaan aku kot.....(haihhhhh asyik aku je komen ur blog,ko xajim agi komen my blog)

    ReplyDelete
  2. hahaha..aku pom ade gk raso g2 ka?? bkpo erk??
    tu la ore kato xbersyukur dengan gapo hk ado..ado pom dah kire ok kan??ermmmmm
    bkpo plop nk tukar keto plop ko??
    hehehe

    ReplyDelete
  3. eniey:aku xdam usha blog mg dear..nop dpt gno gen biru tu,phth ma mg nk paka gpo?ejah beli keto len la,.
    g-la: sbb kto bersyukur apo hk ado,huhu..prasaan hok xrjin puah..dk tgk ore hok atah pd kto etep.nop tuka jgk keto,tp tggu eniey paka keto dri dlu.hehehe

    ReplyDelete
  4. tetttttttttt........tu la nk perli2 aku dah typing error...kahkahhhhhhh......ehemmmm2...die mmg nk cr kete shand....xde kete murh2 ke,papa mg khe bijok.....hahhah

    ReplyDelete
  5. kalu nop ngoti2 bules la,kalu hngat2 thi chicken,xroks.;p

    ReplyDelete
  6. hahahahaha...yo byk mkn chicken kot..huhu....

    ReplyDelete